poniedziałek, 23 marca 2015

Moje myśli ~^.^~

Witajcie,

Jestem Adrianna, pewnie się zastanawiacie co to za blog. Z czasem sie dowiecie :D Bardzo licze na wasze wsparcie. Na tym blogu możecie dzielić sie wszystkimi swoimi problemami, myślami. Wiem, beznadziejnie zaczynam, jak zresztą zawsze. Co zrobię, nic nie zrobię. taka jest kolej rzeczy. Będę opowiadała o sobie. O moich przeżyciach. Wlotach, upadkach. Każdy z nas je ma. Tak samo, jak KAŻDY ma marzenia, chociaż jedno. Chcę pokazać ludziom, że pomimo tego wszyskiego co nas spotyka, jest nadzieja i uwierzcie mi marzenia się spełniają. Może nie tak dokładnie jak to planujemy, ale w większości.
Dlatego, zapraszam i komentujcie wszystko co napiszę. Licze na wasze wsparcie. 
~A.~


PS: Nie jestem idealna, dużo przeżyłam, a mimo wszystko nadal mam nadzieje, wy też jej nie stratcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz